בהדרכה האינטרנטית הזאת אסביר לך את שלושת המרכיבים הכי מהותיים שהופכים את השיווק בפייסבוק לשיווק מקדם מכירות, העשיה הופכת לממוקדת והזמנים המושקעים בפייסבוק מתקצרים פלאים. בין שלושת המרכיבים החשובים נמצאים הסטטוסים, איתור הלקוחות והנעה לפעולה. כלומר מה כותבים וגם איך כותבים בסטטוסים השוטפים, איך מאתרים היכן נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים ואיך מושכים אותם לעקוב אחרינו וגם איך גורמים לעשות את מה שאנחנו רוצים שיעשו כלומר איך מניעים אותם לקנות מאיתנו.
נעים להכיר
שמי יוליה גרוס, אני אמא ל-4 ילדים מהממים ואשתו של אורן, הבעל האוהב והתומך בעולם (-: עוסקת בשיווק על כל גווניו יותר מ-19 שנה. נכנסתי לעולם השיווק בפייסבוק לפני כשש שנים כשחיפשתי ערוצי שיווק אפקטיביים ולא יקרים לעסק שלי שהתמקד באותה התקופה בייעוץ שיווקי לבעלי עסקים קטנים. הערוץ הזה הביא לי וללקוחותיי אלפי לקוחות פוטנציאליים ומאות לקוחות בפועל. החומר שיועבר בהדרכה מתבסס כל כולו על הנסיון הרב שנים שלי בפייסבוק המביא פעם אחר פעם תוצאות נפלאות ללקוחותיי.