הדרכה חדשה, קצרה וממוקדת למי שמעוניין
להקים (סוף סוף) את הקמפיין הראשון שלו בפייסבוק
מפורט מאוד • קל ליישום • והכי חשוב...בשפה פשוטה ומובנת!
כבר תקופה ארוכה שהינך רוצה להתחיל לפרסם בפייסבוק ואין לך אומץ.
זה נראה מורכב, מסובך, טכני, מלא מספרים וגרפים...וגם כל טעות יכולה לעלות הרבה כסף.
מצד שני, ברור שכתיבת פוסטים ללא התוספת של הממומן, שוות ערך לכתיבה למגירה, וגם אם הם כתובים הכי משכנע או הכי שיווקי, אף אחד לא יקנה ממך, כי אף אחד לא רואה אותם.
אז איך מתחילים למרות החשש והרתיעה? עם למידה של הדרכה שנבנית בדיוק לאנשים כמוך.
הדרכה ממוקדת, בת שעתיים ורבע שתעשה לך הכרות מעמיקה עם מנהל המודעות, תראה לך מה אומר כל כפתור וכפתור, תסביר לך את סוגי הקהלים הקיימים ואיך בונים את הקהל המדוייק לעסק שלך ותמחיש לך בניית קמפיין ראשון מסוג קידום פוסטים או קידום אתר האינטרנט/דף נחיתה.
השקעתך בקורס רק 995 ש״ח!
למעבר לדף תשלום מאובטח או לקבלת שיחת ייעוץ מלא פרטיך כאן
או התקשר 054-3974293
אז מה לומדים בהדרכה?
סיור מודרך במנהל המודעות
מה זה מנהל המודעות ואיך בכלל מבינים מה יש בו. מה מראה לך הטבלה הראשית בכניסה למנהל המודעות וכל המספרים בה, איפה נמצא כל כפתור, איפה נמצא התפריט, איך מוצאים קמפיינים.
הסבר על כל סוגי הקמפיינים
פייסבוק נותן לך כמה סוגי קמפיינים כאשר כל אחד מתאים למטרה אחרת. בהדרכה הזו נבין איזה סוגי קמפיינים קיימים, ההבדלים בינהם והשימוש הנכון לכל אחד מהם.
קידום אתר אינטרנט / דף נחיתה - הדגמה מעשית
אם יש לך אתר או דף נחיתה יהיה חשוב להביא אליו כמה שיותר תנועה של לקוחות פוטנציאליים. לצורך כך משתמשים בקמפיין תנועה. קמפיין שכל מי יש לו אתר או עובד עם מערכת דיוור ודפי נחיתה חייב להכיר
קהלים: קהל שמור, קהל מותאם אישית
מה זה קהל שמור ומה זה קהל מותאם אישית ואיך מאתרים אותם בפייסבוק?
כדי להביא לקוחות כדאי לדעת איפה הם נמצאים בפייסבוק, איך הופכים אותם לקהל שמור, ואיך מכניסים אותו לקמפיין
קידום פוסטים - הדגמה מעשית
נכון שראוי שאת הפוסטים שלך יראו כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים? בחלק הזה של ההדרכה נדגים איך מקדמים פוסטים בפייסבוק בדרך הנכונה ולא דרך הבוסט פוסט. קידום פוסט הוא כלי חשוב לשימוש יומיומי בפייסבוק
דוגמאות אמיתיות
דוגמאות מקמפיינים אמיתיים ומוצלחים של המשווקים הכי גדולים בארץ. בחלק הזה של ההדרכה נציג דוגמאות של מודעות, גרפיקות וניסוחים מסוגי עסקים מגוונים.
למעבר לדף תשלום מאובטח או לקבלת שיחת ייעוץ אישית, מלא פרטיך כאן:
אחריות מלאה על כספך!
המטרה שלנו היא לעזור לך. לכן אנחנו מעניקים לך אחריות מלאה על כספך למשך חודש ימים. אם מסיבה כלשהי ההדרכה הזו לא תענה על ציפיותך, תוכל לפנות אלינו תוך חודש ימים מיום רכישת ההדרכה ולקבל החזר כספי מלא. פשוט כפי שזה נשמע.
שאלות נפוצות
אני טכנופוב/ית זה יתאים לי?
כן, ולראיה למדו אצלנו: מטפלים אלטרנטיביים מכל מיני סוגים שהם ברובם אנשים הכי לא טכניים, אמנים שאין להם יד או נגיעה בשיווק,
למדו המון מאמנים, סטייליסטים, מאלפי כלבים ומי לא.
רובם הגדול היו טכנופוביים ולמרות זאת הצליחו להשתלט על הטכני של פייסבוק ממש בקלות.
זה נכון שבחודש - חודשיים הראשונים זה לא היה להם טריוויאלי אבל לאחר מכן הם שלטו. ממש שלטו. כי פייסבוק הוא ידידותי בטירוף וזו הגדולה שלו!
למי זה מתאים?
זה מתאים ל-2 אוכלוסיות במיוחד
בעלי עסקים שעושים את צעדיהם הראשונים בפרסום בפייסבוק ורוצים להבין גם את התמונה הגדולה וגם ולקבל הנחיות ברורות ליישום מיידי
בעלי עסקים שכבר משווקים בפייסבוק ואפילו פרסמו מעט אבל לא למדו פרסום בפייסבוק ומרגישים שהם מגששים באפלה
מדוע זה אינטרנטי?
כי למידה אינטרנטית מאוד יעילה. אפשר ללמוד בקצב שמתאים לך, בשעות שנח לך, לחזור על הדברים הטכניים שלא תמיד מובנים על הפעם הראשונה והכי חשוב ליישם באופן מיידי.
כמו כן יישום החומר הנלמד הינו הדרגתי ועל כן חומר פתוח שעומד לרשותך לצפיה חוזרת משרת אותך לא רק בתקופה הסמוכה ללימודים אלא תקופה מאוד ארוכה.
מה יצא לי מזה?
1. התמצאות מצויינת במנהל המודעות
2.יכולת לבנות באופן עצמאי קמפיין מסוג קידום פוסטים
3. יכולת לבנות באופן עצמאי קמפיין מסוג תנועה לקידום אתר אינטרנט או דף נחיתה
4. יכולת ניתוח והבנה של תוצאות הקידומים בסיף 2 ו-3.
אני משווק בפייסבוק הרבה זמן, האם זה מתאים לי?
אחד האתגרים הכי גדולים שלנו הוא להסביר לאנשים ״מנוסים״ שהם צריכים ללמוד כי הם לא יודעים כמה הם לא יודעים. לאחר מאות הדרכות דווקא לאנשים ״מנוסים״ אנחנו יודעים להגיד בוודאות שהדרכה האלה יקחו אותך כמה רמות קדימה וידייקו את העבודה שלך לכדי גיוס של הרבה יותר לקוחות חדשים
אולי עדיף שמישהו אחר ינהל לי את השיווק בפייסבוק?
כן, בתנאי שעומד לרשותך תקציב של כ-5,000 ש״ח לחודש שיתפצל בין מנהל הפעילות הדף והקמפיינים מנוסה לבין תקציב לפייסבוק. אם אין לך את התקציב הזה מומלץ לך ללמוד לעשות את זה לבד כדי להמנע מהוצאות שוטפות מכבידות. אומנם הדרכה הזאת לא תעניק לך ידע לניהול עצמאי של כל סוגי הקמפיינים אבל היא בהחלט תהיה התחלה טובה.
לקוחות מספרים:
יעל אריאל שגיא: בהחלט עליה במכירות!
הדסה לביא: אני לא רואה את הקליניקה שלי היום בלי הפייסבוק
יעל כהן צדק: פתאום התחילו להגיע הזמנות מישראלים בברזיל ומקסיקו
רוית עסיס גני: אני מוכרת פי 6 (!!!) יותר. פי 6 !
סופיה בירמן: פתחתי דלת לעולם של כסף
חזקיה ניסים: שילשתי את כמות הלקוחות שלי
מי אני ולמה ללמוד ממני?
עוסקת בשיווק בפייסבוק מאז 2011
עד כה ניהלנו קמפיינים ללירון מור, סטייל גורו, יעל גלזר, הקריה
האקדמיה אונו, פרשה ואישה, נעלי פיטפלופ ועוד עשרות רבות של
חברות
עד כה הדרכנו מאות בעלי עסקים קטנים להפוך את פייסבוק
לערוץ מביא לקוחות מס׳ 1 בעסק שלהם
בעלת תואר שני במנהל עסקים. בעברי ניהלתי את הפרסום והפיתוח
העסקי בחברת ביטוח הראל והייתי חלק ממחלקת פרסום בבנק לאומי
לייעוץ ורכישה, הרשמו עכשיו!
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר