.

נמאס לך לשלם הרבה כסף לפייסבוק ולהגיע לאנשים לא רלוונטיים?
רוצה להבין כיצד מגיעים ללקוחות מדוייקים לעסק שלך?

הצטייד בקורס אונליין לטרגוט ופילוח קהל היעד בפייסבוק 
המלווה בשיחת ייעוץ ודיוק אישית
  במתנה 

בואו נסביר את זה פשוט:
פייסבוק הוא ללא ספק המנוע הפרסומי המשוכלל והחכם ביותר שעומד לרשותם של בעלי העסקים הקטנים. הוא יודע הכל עלינו ועל הלקוחות שלנו ועל פניו גם נותן לנו להשתמש במידע הזה לצורך פרסום העסק שלנו ולמרות זאת מרבית בעלי העסקים אוכלים ממנו קש, משלמים הון ולא רואים תוצאות.
למה זה קורה? כי פייסבוק מעודדים טעויות.
אולי לא בכוונה תחילה אבל בפועל זה מה שקורה.

שימו לב לשורה תמימה אליה מכוון החץ האדום שבתמונה.
השורה הזאת והשימוש המדויק בה היא המנוע של הטרגוט בפייסבוק!
מרבית בעלי העסקים מדלגים על האוצר החבוי בשורה הזאת משום שהם לא יודעים מה מסתתר שם ועד כמה השימוש הנכון בה יכול לדייק את קהל היעד שלהם ולהוזיל עלויות.

וזה לא הכל. קיימות עוד שתיים שלוש שורות כאלה שאילו רק תכיר אותן, תוריד את עלויות הפרסום בפייסבוק לחצי או לשליש או תשאיר את אותן העלויות ותביא בתמורה תוצאות כפולות ומכופלות.

 עכשיו אתם מבינים שעד כה שילמתם הון מיותר לפייסבוק.
ואם תמשיכו לפרסם באותו האופן, לא רק שתמשיכו להוציא הון מיותר אלא שסביר להניח שתאלצו לוותר על ערוץ הפרסום הזה בסופו של תדבר (כי הוא לא יביא תוצאות) וזה אומר שתוותרו על ערוץ הפרסום הכי זול והכי מדוייק לעסק שלכם
וזה יהיה הפספוס האמיתי !!!
כי בלי חשיפה זולה ורלוונטית לא יגיעו מספיק לקוחות והעסק יהיה במצב של סכנת סגירה. 
 
לכן, אם כספך יקר לך,
ויותר מזה - חשוב לך להגיע לקהל יעד מדוייק בפייסבוק, כדי למלא את העסק שלך בלקוחות  חשוב שתכיר את  הכלים הכי מתקדמים של המשווקים המצליחים בפייסבוק שמביאים לעצמם לקוחות בתקציבי פרסום נמוכים לכל הדעות.

מה כוללים השיעורים בקורס? ומתי הם מתקיימים?

הקורס יועבר בצורה חיה אונליין ב-11.4.19
אין חובת נוכחות בו
הוא יוקלט וישוחרר לצפיה חוזרת כמו כל קורס דיגיטלי אחר

שיעור 1 - 9:30-10:15

הסוגים הקיימים של קהלים בפייסבוק, 
ההבדלים ביניהם, יתרונות וחסרונות של כל אחד מהם
הבהרה והסבר על מתי משתמשים בכל אחד מהם
מה הם השילובים הנכונים בין הקהלים השונים

קהל שמור
איך מאתרים את הקהל הפוטנציאלי שלך בתוך פייסבוק
מה הן אפשרויות הטירגוט קיימות 
איך משתמשים בדמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגויות וכו

איך עושים דיוק קהל יעד (צימצום קהל) 
מה המשמעות של אקסקלוד נכון (אי הכללה) - כלומר, איך אומרים לפייסבוק לא להראות את הפרסום שלנו לאנשים לא רלוונטיים כדי להפסיק לשלם על כך כסף יקר.  

שיעור 2 - 10:30-11:15

דוגמאות לקהלים שמורים:
קהל מתאים לעסק בתחום הצילום
קהל מתאים לעסק מתחום הטיפול האלטרנטיבי
קהל מתאים לעסק בתחום האימון האישי
קהל מתאים לעסק בתחום סידור בתים 
ועוד

קהל מותאם אישית
איך בונים קהלים שאפשר לפרסם להם בפייסבוק מתוך קבצים חיצוניים (מקובץ ממערכת crm, מרשימת תפוצה, מקהל מעורבות בדף העסקי, מקהל צופים בסרטונים, מקהל של מבקרים באתר או דף נחיתה וכד׳)

פיקסל
איך שמים פיקסל בדף נחיתה או אתר אינטרנט

רימרקטינג
מה זה בכלל, איך ולמי עושים פרסום חוזר בפייסבוק
 

שיעור 3 - 11:30-12:30

קהל לוקאלייק (דומה)

מה זה קהל לוקאלייק ואיך בונים אותו
הדגמה של בניית קמפיין עם מספר קהלים שונים
שאלות ותשובות

מה תהיה השקעתך?

השקעתך בקורס תעמוד על
3x316 ש״ח כולל מע"מ
השקעה זו תוחזר לך כבר בפרסומים הראשונים שתעשה לקהל מדוייק בפייסבוק
השקעתך תכלול את ההשתתפות בפועל בקורס אונליין
+
ההקלטה הערוכה
+
2 הבונוסים
+
שיחת ייעוץ אישית לצורך דיוק הפילוח של הקהל שלך
+
תמיכה של חודש ימים בקבוצת התמיכה האינטנסיבית

מלא פרטיך לשיחת ייעוץ איתנו או למעבר לדף תשלום מאובטח 

דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון סלולארי *

החלטתם להצטרף? נהדר!
קבלו במתנה בונוסים בשווי 1,098 ש״ח
שישפרו את השיווק והפרסום שלכם בפייסבוק עוד יותר!

שים לב לאחריות המפורסמת שלנו 

הדבר האחרון שאני מוכנה שיקרה הוא שתשלם על הקורס ולא תהיה מרוצה. אני בשום אופן לא מוכנה שזה יקרה! לכן, אני מוכנה להעניק לך החזר כספי מלא גם אחרי שתתנסה בכל הקורס, אם מסיבה כלשהי לא תהיה שבע רצון ממנו או תרגיש שהוא לא תורם לך.
כך שבעצם, אין לך מה להפסיד. אתה נרשם, משתתף בשיעורים במשך שבועיים ורק אז מחליט האם זה טוב עבורך או לא. ואם זה יהיה טוב עבורך אתה תזכה בערוץ שיווקי שמביא לך לקוחות חדשים באופן שוטף. הרווח יהיה ענק לך ולעסק שלך. ואם מסיבה כלשהי זה לא יהיה טוב אתה תפנה אליי במייל ותקבל החזר מלא באופן מיידי.

ואם יהיו לכם שאלות בזמן היישום של החומר הנלמד?

בקבוצת התמיכה הייעודית לתלמידי הקורסים שלנו תוכלו לקבל מענה לשאלות
5 ימים בשבוע, 9 שעות ביום. 
קבוצת התמיכה האינטנסיבית תהיה פתוחה לרשותך למשך חודש ימים
ואחריה תעברו לקבוצת הבוגרים שלנו, בה תוכלו לקבל מענה לשאלותיכם ללא הגבלת זמן 

ואם אתה כבר מפרסם בפייסבוק, הקורס יועיל לך?

בואו נגיד את זה ככה: עוד לא פגשנו בעל עסק אחד, מנוסה ככל שיהיה בפרסום בפייסבוק, שלא הצלחנו לשפר משמעותית את הטרגוטים שלו ואת השורות התחתונות של ההחזר על ההשקעה בפרסומים שלו שבאו בעקבות מיקוד לקהל מדוייק יותר בפרסום. 

קל וחומר כאשר מדובר בבעלי עסקים שמפרסמים ״בקטנה״ או עושים בעיקר בוסטים/קידומי פוסטים מתוך הדפים עצמם או גם כאלה שמפרסמים דרך מנהל המודעות ולא משיגים תוצאות רצויות. 

אנחנו עוסקים בשיווק ופרסום בפייסבוק על בסיס יום יומי מאז ינואר 2011 ורק בשנתיים אחרונות ליווינו מעל 1,213 בעלי עסקים! זה נסיון שמאפשר לנו לעזור לכל בעל עסק בכל רמה.

פרסום בפייסבוק נהיה יקר מאוד,
האם עדיין משתלם להשקיע בו?

תרשו לי להפתיע אתכם. פרסום בפייסבוק עדיין זול מאוד,  בוודאי ובוודאי בהשוואה לכל ערוץ שיווקי אחר. המומחיות שלנו היא ללמד בעלי עסקים לפרסם בפייסבוק בתקציבים נמוכים לכל הדעות. אחת הסיבות העיקריות ליכולת הפרסום שלנו בתקציבים נמוכים זו ההבנה העמוקה במנגנון הטרגוט בפייסבוק, דהיינו היכולת שלנו לפרסם לאנשים מדוייקים (כמו לייזר) ולא לזרוק כסף לפח על חשיפה רחבה ולא רלוונטית. הינה לכם מס׳ דוגמאות מחודשים אחרונים.

ניהול קמפיינים זה לא תחום ההתמחות שלך,
אולי עדיף להעביר את זה לניהולו של איש מקצוע?

ישנה אמת אחת שאני נבוכה מלהגיד אותה ישר בפנים אבל הפעם אצא מאיזור הנוחות שלי. 
תחום ניהול הקמפיינים הוא אחד הפרוצים והמסוכנים שקיימים בתחום השיווק. היות ויש ביקוש אדיר לאנשי מקצוע, ההיצע שלהם מתחדש מדי יום. אין אף מסגרת רשמית לעניין,
אין שום הסמכה מסודרת, לכן כל אחד רשאי להציע את שירותיו.
זה כשלעצמו דבר מצויין. הבעיה היא שאם לך, כבעל העסק, אין אפשרות לפקח על איש המקצוע הזה וגם אין לך תקציב לקחת את הטובים בתחום אשר גובים 2,500-3,500 ש״ח, כספך המושקע בפייסבוק יהיה בסכנה במשך כ-3/4 חודשים, שזו תקופה סבירה להתנסות עם בעל המקצוע...

לכן, גם אם ברצונך להעביר את הניהול של הקמפיינים לאיש מקצוע חיצוני לעסק שלכם עליך להבין את רזי הטרגוט כדי להבטיח לעצמך את התמורה עבור הפרסום.  

קשה לכם ללמוד באופן דיגיטלי?

צר לי לאכזב אותכם - אין דרך אחרת ללמוד את הטרגוט.
נכון, אפשר להגיע אלינו להדרכה פרונטלית בנושא ואנחנו בהחלט עושים כאלה על בסיס יומיומי אבל הם לעולם מלוות גם בהדרכות מוקלטות, בייחוד בכל הנושא של הטרגוט, בגלל שרק ככה יש לכם אפשר להכיר וגם להפנים את כל האפשרויות וזאת באמצעות צפיה חוזרת בקורס.

אגב, לאחר שמפנימים ומתחילים לפרסם נכון, השימוש בטרגוט מדוייק מתבצע באופן קליל וטבעי. ממש כמו רכיבה על אופניים...מי בכלל זוכר שבפעמים ראשונות התרסקנו על הכביש ונתקלנו בקירות...היום הרכיבה פשוט זורמת לנו.

וחוץ מזה הקורסים שלנו הם פשוטים קלים ללמידה! 
אפילו המורות משבחות (:

כשאינך יודע מה אתה לא יודע אתה משלם הרבה יותר כסף לפייסבוק ומקבל הרבה פחות תמורה

הרשם לקורס ותגלה את כל הסודות לעבודה נכונה עם מנגנון הטרגוט פייסבוק
 ואם מסיבה כלשהי תגלה שלא חידשנו לך
קבל את כספך חזרה
ואם תגלה רק 2/3 דיוקים שתוכל לעשות בפרסומים הבאים תתחיל לחסוך בהוצאות מיותרות מעתה ועד עולם

מלא פרטיך לשיחת ייעוץ איתנו או למעבר לדף תשלום מאובטח 

דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון סלולארי *

בוגרי הקורסים מספרים!!!

הנה מה שמספרת הדסה לביא - מטפלת אלטרנטיבית ומעבירה סדנאות לאמהות

סיגל לוי, בוגרת מחזור 6 מספרת שהיא צריכה למצוא זמן לכל המטופלים החדשים

יעל שגיא אריאן - בוגרת מח׳ מספר 6 מספרת על עליה במכירות

נעה קדמן - בוגרת מחזור מס׳ 3 מודה שהעסק הוקם בזכות פייסבוק

יעל כהן צדק - רוקחת שמנים טבעיים לילדים

חזקיה ניסים - שילש את כמות המטופלים

תמי לשעבר מנהלת שיווק של רשת אנגלוסכסון

מיטל מנהלת הפירסום הדיגיטלי של פארמה גורי - גידול של 400%!

אלה נווה - התוצאות של אלה בפייסבוק הן מדוייקות

ליהיא רוזיליו - צופן ההגשמה

רואי גרין - דיקור סיני קהילתי

נורית לוי - ‎מנהלת קבוצות הדרכת הורים בפריסה ארצית

מירב עושה קמפיינים לבד ורואה תוצאות

יוליה מקסימה, האישיות שלה, הרוגע והאמינות עוברים באופן טבעי דרך הדיבור והוידאו והופכים את ההדרכה לפשוטה ומובנת.

הקורס מצויין. אחד הדברים הטובים בקורס הוא שהוא אינטרנטי ולכן אפשר לחזור ולצפות בכל אחד מהשיעורים, לפתוח את הקורס ובמקביל את דף הפייסבוק ולעבוד לפי ההסברים של יוליה שזה חשוב.

הקורס "פתח" לי את הראש לגבי השיווק בפייסבוק. אני עושה קמפיינים לבד ורואה תוצאות.

ההדרכה המקיפה על שיווק וההדרכות התיאורטיות שהתווספו להדרכות הטכניות, נתנו לי כלים מצויינים לעבודה וחסכו לי זמן.

כל השאלות שלי נענו אם ישירות מיוליה או אם בקבוצת התמיכה הטכנית.

ממליצה בחום!

מירב

מירב רעואל מויאל - הסטודיו של מירב בעמינדב - יוגה לחיים מאוזנים

מחיר הקורס החזיר את עצמו במהירות

הקורס של יוליה המקסימה, מקיף ויסודי, מומלץ במיוחד למי שלא מכיר את כל נבכי הפייסבוק.

גיליתי שאני יכולה לשווק, להנות ולהצליח! כמובן שמחיר הקורס החזיר את עצמו במהירות.

תודה רבה!!

סטיילינג - הדס ויסמן

הפורמט של הקורס מצויין

הפורמט של הקורס מצוין, הקורס מאוד ברור וידידותי גם למי שפחות חזק באוריינטציה טכנית. ישנם הסברים החל מרמת הבסיס ועד לנושאים היותר מתקדמים בניהול והקמת דף עסקי בפייסבוק.

הקורס כולל גם הסבר מאוד חשוב בעיני אודות החשיבות של ההכנה השיווקית לפני שפותחים דף ומתייחס להגדרות השיווקיות של העסק - מי הלקוח האידיאלי, מהי תשתית שיווקית ועוד. זהו שלב חשוב לפני שניגשים לעבודה על הדף ונקודה לא תמיד מובנת מאליה לבעלי עסקים קטנים בהקשר של העבודה בפייסבוק.

יוליה מובנת, נעימה, קל לעקוב אחריה, השיעורים מלווים בהדרכה טכנית של איך עושים את הדברים בפועל, ההסברים פשוטים, קל לחזור לכל שלב בקורס כשרוצים לחדד.

מומלץ למי שרוצה להתחיל באופן עצמאי את הפעילות השיווקית שלו בפייסבוק.

הקורס נותן את הכלים לבנות ולנהל את הדף לבד ללא הוצאה כספית נוספת!

מאיה אבירן - מאמנת אישית ועסקית

אז הגיע הזמן לגלות איך עובדים עם הכלי מס׳ 1 לגיוס לקוחות חדשים בפייסבוק הלא הוא מנהל המודעות 

מלא פרטיך לשיחת ייעוץ איתנו או למעבר לדף תשלום מאובטח 

דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון סלולארי *

מתלבט? יש לך שאלות?
דבר איתנו: 054-3974293 [מורן]

מי אנחנו ולמה ללמוד מאיתנו?

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.