קורונה? משרד החינוך? ההיסטריה שבחדשות? כל זה השאיר אתכם בבית??? יופי! בואו נעשה מזה חיל!
קבלו במתנה ממיטב הידע שרכשתי בעשרות אלפי שקלים בשנים האחרונות,
לגמרי ללא עלות!
בואו לבנות אסטרטגיה מדוייקת לשיווק העסק שלכם ברשת, ליום שאחרי הקורונה.
וכן, הוא יגיע, יותר מהר ממה שחשבתם! עובדה שבסין ובקוריאה מצליחים כבר למגר את ההתפשטות.
אז ובואו לגלות באיזה ערוצים ברשת הכי אפקטיבי לשווק לכם, כדי להשקיע מעט מאוד כספי פרסום, להפחית משמעותית את הזמן והמאמץ המושקע בשיווק
ולהביא כמות לקוחות כפולה ומכופלת
ללא עלות!
9 שיעורים קצרים. מענה שוטף לשאלות בזמן הקייטנה
בואו לבנות אסטרטגיה מדוייקת לשיווק העסק שלכם ברשת
מה נגלה בקייטנת המתבודדים?
כל השיעורים הוקלטו והם פתוחים לצפיה מיידית
שיעור 1
התמהיל השיווקי הנכון (והשפוי) של קידום העסק הקטן ברשת :
איזה ערוצים שיווקיים חשוב לנהל ועל איזה אפשר לוותר.
וכיצד משלבים בין כל הערוצים בצורה נכונה: פייסבוק, רשימת תפוצה, אינסטגרם וכדומה.
מטרת השיעור הזה הינה לעשות לכם סדר, ליצור בהירות ולבנות את התמהיל השיווקי הנכון לכל עסק
שיעור 2
יצירת מכירות יש מאין עם פייסבוק באמצעות פרסום ממומן חכם ויעיל.
בשיעור הזה אלמד כיצד לגרום לפרסום הממומן בפייסבוק להביא לך את התוצאות שאתה הכי רוצה לקבל.
תגלה מדוע בעצם מרבית בעלי העסקים הקטנים מאוכזבים מהפרסום הממומן בפייסבוק ומה צריך לעשות כדי שבכל (!) פרסום תקבל את התוצאות שברצונך לקבל.
שיעור 3
כיצד עושים רימרקטינג (פרסום חוזר) בפייסבוק
אפילו אם הלקוחות הפוטנציאליים שלך נתקלו בחומרים שלך בערוצים אחרים שנמצאים מחוץ לפייסבוק
(ווטס אפ, אתר האינטרנט שלך, רשימת התפוצה שלך או אפילו התקשרו אליך טלפונית.
שיעור 4
רשימת תפוצה זה כלי שיווק מטורף והאימרה המפורסמת עליו ״הכסף נמצא ברשימה״
הינה מדוייקת להפליא. בשיעור הזה נגלה כיצד בונים רשימת תפוצה מאפס או מגדילים אותה על אוטומט
באופן שוטף.
השיעור מתאים גם לבעלי עסקים שלא אוהבים באופן אישי לקבל מיילים שיווקיים.
שיעור 5
הנוסחה ליצירת מכירות רבות באמצעות הרצאה מקצועית online (וובינר מכירה).
מכירה באמצעות הרצאה מקצועית הינה הדרך הכי אלגנטית לייצר הכנסות גבוהות בעסק בצורה מרוכזת, מבלי להרגיש שאתה ״דוחף״ את המוצר או השירות שלך.
זוהי גם השיטה הכי רווחית לעבוד כיום עם פייסבוק. שיטה שמייצרת לי וולוקוחתיי הכנסות של אלפי ו/או עשרות אלפי שקלים בעבודה מאומצת של שבוע וחצי עד בלבד!
שיעור 6
הצעה טובה ברשת תמיד מאוגדת בדף נחיתה שהוא בעצם דף מכירה. בשיעור הזה נלמד כיצד בונים כזה דף מכירה מבחינה שיווקית.ב
מה הם החלקים ההכרחיים, מה סדר הדברים הכתובים ומה תפקידו של העיצוב הגרפי בדף מכירה.
שיעור 7
שיעור 8
שיעור 9
מי הוא הלקוח שלך???
שאלת השאלות. הרי יש לך כמה וכמה טיפוסים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאליים, אז למי אתה משווק? ואיך אתה לא מזגזג בשיווק שלך בין הטיפוסים השונים ולא מבלבל עם המסרים השונים שלך את הלקוחות הפוטנציאליים שלך? השיעור הכי מעניין בעולם!!!
אז, לאיפה לשלוח לך את כל השיעורים
למי מתאימה שיעורי הקייטנה?
לבעלי עסקים שבימים הרגילים (שהם לא ימי הקורונה העליזים) משווקים בערוצים רבים ברשת ועדיין לא מביאים לעצמם לקוחות בצורה תואמת יעדים שלהם
למי שמשווק ברשת ומרגיש שהשיווק שלו יותר מעייף אותו מאשר תורם לו משום שעדיים עדיין לא פיתח לעצמו סיסטם שיווקי ברור
לבעלי עסקים בתחילת דרכם השיווקית ברשת שמעוניינים לבנות לעצמם תשתית נכון לשיווק יעיל ברשת
למנהלי שיווק/דיגיטל עצמאים שעושים שיווק לעסקים קטנים
לכאלה שתקציב הפרסום שלהם מוגבל אך לא נמוך מ-800/1,000 ש״ח בחודש
למי שמבין את כוחו האדיר של השיווק ברשת וגם משוכנע שנגיף הקורונה לא הולך להשאר איתנו לנצח
מה תהיה השקעתך? איך לומדים? מתי מתחילים?
הקייטנה ללא עלות
היא התקיימה במשך שבועיים והוקלטה עבורך
לאיזה מייל לשלוח לך את השיעורים?
מי אנחנו ולמה ללמוד מאיתנו ?
יוליה גרוס הינה הבעלים של חברת עוצמה, אשר הוקמה לפני קרוב ל-9 שנים במטרה לעזור לבעלי עסקים קטנים להגדיל את המכירות שלהם באמצעות הרשתות החברתיות בכלל ופייסבוק ואינסטגרם בפרט.
בראשית דרכה יוליה ניהלה פעילות שיווקית וקמפיינים ממומנים לעשרות חברות במקביל לימדה באופן פרטני לקוחות רבים. עם הזמן היקף הלקוחות גדל וגם גם הצוות. לאורך השנים למדו בעוצמה אלפים רבים של בעלי עסקים קטנים.
יוליה היא בעלת תואר שני במנהל עסקים וטור קבוע בעיתון ״ישראל היום״ בנושא שיווק ברשת.
לאיזה מייל לשלוח לך את ההקלטות של השיעורים?
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר